Boktips för gravida!

Har precist läst ut den här godbiten:



Tycker nog att alla som är gravida borde läsa den. När jag väl hade börjat läsa kunde jag nästan inte lägga ner den, sträckläste!!!
Förhoppningsvis har du läst några andra gravidböcker innan och kanske fått lite inside information från andra som varit gravid. Om inte kommer nog innehållet i boken som en chock. Men har du som sagt lite vetskap om vad som KAN hända under tex en förlossning och dom första månaderna med en nyfödding så är det helt ok. Hon är ju bara för jäkla rolig den där Annika. Det är inte ofta jag sitter och skrattar för mig själv när jag läser nåt, men den här boken var en riktig dealbreaker.
Läs den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0