Nominera till Hälsinglands Entreprenör!

All y'all who dont understand swedish, use Google Translate for this one!


Jag har ju mig ett litet företag, Dinali Center, som är min lilla ögonsten. Har bara hållit igång i ca 1 år, men har redan lyckats anställa två toppenlärare, och i metropolen Ljusne dessutom!

Så nu tycker jag att alla ni som anser att Dinali Center borde få sin första utmärkelse ska gå till: http://www.halsinglandsentreprenor.se/ och nominera Dinali Center (och mig), senast den 31 januari!

Målbilden för Hälsinglands entreprenör är någon som:
- Är verksam i Hälsingland och skapar sysselsättning och fördelar för landskapet i omvärlden (check)
- Driver ett entreprenörskap med ett engagemang för hela samhällets utveckling (check)
- Agerar med god etik och moral (check)


Takk & bokk på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0